اطمینان، آسودگی خاطر و میزان رضایت مشتریان از خرید محصولات در ژِکالا یکی از اولویت‏‌های مهم کاری ما بوده و تلاش بر این است تا سفارشات در مطلوب­ ترین و بهترین شرایط برای مشتری ارسال شود. برای تحقق این هدف، ژِکالا مجموعه ای از خدمات پس از فروش را برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است تا پس از خرید در صورت مواجه شدن با یک سری از مسایل، بتواند در چهارچوب خدمات ارائه شده تا مدت زمان 7 روز پاسخگوی مشتریان عزیز باشد.

7 روز ضمانت بازگشت کالا

1- اشکالات فنی و عیوب ناشی از تولید محصول باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به اطلاع ژِکالا رسانده شود.

2- لازم به ذکر است که حفظ و نگه داری کارتن و جعبه اصلی تا پایان 7 روز مهلت تست ضروری است و از دور انداختن و مخدوش نمودن آن خودداری فرمایید.

3- شرایط 7 روز ضمانت بازگشت کالا در صورت تعمیر و نگه داری و استفاده غیر مجاز از کالا قابل اجرا نمی باشد.

بازگشت به بالا